Text
Тагове: internet, biznes, onlain, web, online, on, line, интернет, бизнес, онлайн, уеб, он, лайн
Непрекъснато нарастващата употреба на мобилни устройства и увеличаващият се брой потребители, които предпочитат да пазаруват онлайн, отбелязват началото на нови тенденции в онлайн търговията и онлайн магазините, които познаваме. Защо мислим така ли, вижте какво сочат тенденциите?
GombaShop-02
Индивидуален подход и бутикови стоки
Конкуренцията и изключително голямото разнообразие от продукти и стоки на пазара кара потребителите да се пренаситят и да започнат да търсят и да се интересуват от нов тип неща – индивидуален подход, индивидуални продукти, които да отговарят на техните нужди и очаквания, на техния индивидуален бюджет. Опитвали ли сте се някога да контактувате индивидуално с клиентите си и да ги попитате за нещата, от които те имат нужда, кои са решенията, които те търсят, за да им ги предложите? Какво би се случило, ако смените посоката на комуникация – вместо вие да им предлагате продуктите, които имате, да ги попитате от какво имат нужда и да им го доставите и продадете?
Все по-голяма популярност набират арт и ръчноправени неща, онлайн магазините с индивидуален характер и стил, био продуктите и всичко, което помага на клиентите да живеят по-здравословно, хармонично и спокойно.
Краудсорсинг онлайн магазин
Знаете ли какво е краудсорсинг? Ако понятието ви звучи ново и непознато, краудсорсинг платформите обединяват колективното познание в една обща идея и продукт. Привнесен краудсорсингът като инструмент в онлайн магазините придава изцяло нов облик на интернет търговията – потребители от цял свят могат да вземат участие и да създадат индивидуални продукти, обикновено чрез гласуване и споделяне на идеи. Най-важното, търговците могат да използват онлайн магазините си като платформа за генерирането на тези идеи и да изработват напълно индивидуални решения на клиентите си – например “костюми по мярка”, които да продават на малко по-високи цени от средните на пазара, но да доставят до вратата. Качественото обслужване и индивидуален подход неминуемо ще оправдаят по-високите цени!
Да отвориш онлайн магазин във Facebook
Все повече проучванията показват колко висок дял има мнението на приятелите при вземане на решение за покупка. Знаейки това, брандовете се опитват да комбинират тези две неща в едно и да предизвикат социално взаимодействие, приятно преживяване за потребителите и в същото време продажби, така се ражда “социалната търговия”.
Според изследване на онлайн аукциона eBay, обемът на онлайн покупките в социалните мрежи ще се удвои до 2014г. Проучването сочи, че в рамките на следващите пет години обемът на пазаруването в социалните мрежи ще се удвои достигайки оборот от близо 5 млрд. долара.
Социалните мрежи тепърва ще разкриват своя потенциал и ще влияят на потребителите при техния избор. Данните показват, че близо 46% от хората ползват своя профил във Facebook и Twitter, докато обмислят решението си за покупка, а 40% са повлияни от мненията, ревютата и коментарите, които срещат в социалните мрежи. Интересен е факта, че близо половината от потребителите комуникират директно с търговците посредством социалните мрежи по време или преди покупката. Ако ни питате за съвет – инвестирайте в онлайн комуникацията с клиентите си в социалните мрежи и помислете за изграждането на магазин във Facebook страницата си.
Знаете ли, че Gombashop™ поддържа изцяло интегриран Facebook магазин?
Онлайн покупки през мобилния телефон
Немалко доклади доказват, че в бъдеще голяма част интернет потреблението ще се извършва през мобилни устройства. И интернет търговия не прави изключение. В световен мащаб онлайн търговците вече започнаха да се възползват от тази тенденция и да предлагат на клиентите си възможност да разглеждат, купуват и плащат покупките си през мобилния си телефон.
Дори и за България изследванията сочат, че за дейности като посещение на социални мрежи, игри и слушане на музика и радио, потребителите предпочитат мобилните приложения на телефоните си, но за следенето на новини и онлайн магазини избират мобилния си браузер.
Тагове: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0